Välkommen till mitt lilla fotoalbum...

7 okt. 2010

Ibland blir man bönhörd...

och dessutom lyckligt lottad! :)

Visste inte riktigt vad jag skulle hitta på för dagens inlägg och så får man detta:















Wtfdcom tycker jag har en "väldigt vacker blogg"! *stolt, stoltare, stoltast* - TACK!

Enligt instruktionerna ska man berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat och visa en favoritbild, sen skicka den vidare till fem andra bloggare.

1. Min familj (därav fotot och det är inte ofta som vi är på samma bild!, fast Congo saknas förstås...) , min övriga familj och mina vänner
2. Tenerife, Gotland och Fastlandet
3. Fotografering

Favoritbild

Utmärkelsen skickar jag vidare till:
Carina - för att hon förgyller mina ögon och mina öron
Steffe - för att han tar så fina bilder från mina hemtrakter
Nina Xi - för att hon tar så underbara bilder
Anni - som ser livet i blått (min älsklingsfärg)
Maria - som visat sig vara en hejare på att fota... bl a

2 kommentarer:

  1. Oj TACK! Vad GLAD jag blir!
    Jag som just suddat mina awarder när jag rensade i bloggen för att den inte skulle ta så lång tid att ladda. Nu ångrar jag mig minsann... Å andra sidan måste man ju inte ha dem i kanten, man spar dem i hjärtat istället ♥

    Då är det bara att tänka till lite, så blir det ett inlägg! Hmmm...

    SvaraRadera
  2. Det är kul att du gillar mina bilder, tack för det.

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gör mig glad!

Related Posts with Thumbnails